Розкидач рідких добрив Gülle-Logistik-Kette



































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця












2 x Reiter Transportfass
Schieberlose Konzeption (besonders einfache Bedienung à das Risiko von Fehlbedienungen wird minimiert)
Geringes Leergewicht, da keine Pumpentechnik verbaut ist
Externe Befüllung über 10 Zoll Andocktrichter vorne oder Domdeckel oben
Entleerung über 10 Zoll Andocktrichter oben auf dem Fass oder seitlicher Auslass-Schieber im Sumpf (Vertiefung hinten am Tank)
1 x Anhängung über K-80 Kugelkopfkupplung, 1 x Anhängung über Piton-fix
Anhängekupplung hinten am Fass um zwei Fässer leer zu transportieren oder um die Pumpstation hinter dem Fass mitzuführen.
Luftdruckbremsen
Parabelfederfahrwerk mit BPW ECO PLUS LKW-Achsen
LKW-Bereifung in der Größe 445/65R22.5
Hydraulische Deichselfederung
Der Tank ist verzinkt und überlackiert. Leider hält die gelbe Farbe nicht auf dem verzinkten Untergrund.
1 x Wittrock GP 12 Güllepumpstation
Aufbaumotor Yanmar 85 PS Diesel (der Motor wurde vor einiger Zeit erneuert und hat erst eine geringe Laufleistung)
Zwei Vogelsang Drehkolbenpumpen 6.000 Liter mit hydraulischem Antrieb
Großer Behälter zur Fremdkörperabscheidung
Teleskopischer Andockarm 10 Zoll
Hydraulischer Fahrantrieb
Zudosierung von Piadin und Flüssigdünger in den Güllestrom möglich
An der Maschine oder per Funkfernbiedung steuerbar
Erläuterungen zum System
Die Zubringerfässer wurden speziell für die Arbeit mit der Wittrock GP 12 konzipiert. Die Pumpe lässt sich über die Fernbedienung vom Traktor aus einschalten und man kann so, ohne abzusteigen, den Saugarm andocken. Sobald der Anpressdruck auf den Trichter hoch genug ist, kann der Befüllvorgang gestartet werden.
Ist der gewünschte Füllstand im Fass erreicht (über Schwimmer einstellbar), beendet die Pumpe automatisch den Befüllvorgang und saugt die Befüllleitung leer. Dazu öffnet ein Ventil in dem Kasten, der mittig auf dem Tank sitzt. Anschließend kann der Saugarm ohne große Kleckerei abgedockt und hochgeschwenkt werden.
Ein weiterer Vorteil des Systems ist auch, dass die Gülle bei der Befüllung über den Andocktrichter unten – im Gegensatz zur Befüllung von oben über den Domdeckel – nicht aufschäumt und so die Gefahr des Überlaufens weiter reduziert wird.
Für weitere Auskünfte stehen wir gerne zur Verfügung.
Stefan Neukirch
показати контакти
показати контакти
показати контакти